Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental |
| Autor: |
Kostíková, Lucie
|
| Vedoucí: |
Piska, Josef
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu. Součástí této práce je dále také zhodnocení současné komunikační strategie společnosti Barum Continental spol. s r. o. Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy kulturních zvyklostí spotřebitelů navrhnout doporučení, která společnost využije při plánování nové komunikační strategie a která povedou ke splnění cílů společnosti na bulharském trhu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13561
|
|
Datum:
|
2009-12-11 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13553
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet