Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o. |
Autor: |
Romanová, Lucie
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
V této bakalářské práci se zabývám analýzou strategie marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. V teoretické části provádím průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace ve firmě XY, spol. s r. o. a na doporučení k jejímu zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13493
|
Datum:
|
2010-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
13911
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet