Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o.
Autor: Briatková, Dana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu P & L, spol. s r. o. pro rok 2010. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytic-kou a projektovou. V první částí jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového plánu. V analytické částí je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza sortimentu a GE analýza. Poznatky z analytické částí jsou shrnuty ve SWOT analýze. V projektové části je vypracován návrh marketingového plánu. Jsou tady vypracovány akční plány, včetně časového harmonogramu a rozpočtů a možná rizika spojená s realizací tohoto projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13468
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 15183


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
briatková_2010_dp.pdf 1.701Mb PDF Zobrazit/otevřít
briatková_2010_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
briatková_2010_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet