Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o. |
Autor: |
Briatková, Dana
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu P & L, spol. s r. o. pro rok 2010. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytic-kou a projektovou. V první částí jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového plánu. V analytické částí je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza sortimentu a GE analýza. Poznatky z analytické částí jsou shrnuty ve SWOT analýze. V projektové části je vypracován návrh marketingového plánu. Jsou tady vypracovány akční plány, včetně časového harmonogramu a rozpočtů a možná rizika spojená s realizací tohoto projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13468
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
15183
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet