Reklamní strategie v protikuřácké kampani

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní strategie v protikuřácké kampani

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní strategie v protikuřácké kampani
Autor: Zach, Michal
Vedoucí: Hradiská, Elena
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na popis, zkoumání a hodnocení reklamních strategií protikuřáckých kampaní. Teoretická část se zaobírá úzce související tématikou jako je podprahová a skrytá reklama, neuromarketing, kouření ve filmu, motivy strachu, humoru a sexu. V praktické části je obsahovou analýzou proveden rozbor třech konkrétních protikuřáckých kampaní, které reprezentují nejčastěji využívané strategie. Zároveň je vytyčen cíl objasnit významnost vlivu tabákových společností a nalézt vhodné obranné postupy jak v rámci protikuřáckých kampaní, tak v celospolečenském kontextu. Závěrečná část obsahuje na základě výsledků analýzy návrh efektivní strategie v boji proti tabakismu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13459
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13648


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zach_2010_bp.pdf 1.103Mb PDF Zobrazit/otevřít
zach_2010_vp.pdf 55.95Kb PDF Zobrazit/otevřít
zach_2010_op.pdf 55.92Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet