Reklamní strategie v protikuřácké kampani
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklamní strategie v protikuřácké kampani |
Autor: |
Zach, Michal
|
Vedoucí: |
Hradiská, Elena
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na popis, zkoumání a hodnocení reklamních strategií protikuřáckých kampaní. Teoretická část se zaobírá úzce související tématikou jako je podprahová a skrytá reklama, neuromarketing, kouření ve filmu, motivy strachu, humoru a sexu. V praktické části je obsahovou analýzou proveden rozbor třech konkrétních protikuřáckých kampaní, které reprezentují nejčastěji využívané strategie. Zároveň je vytyčen cíl objasnit významnost vlivu tabákových společností a nalézt vhodné obranné postupy jak v rámci protikuřáckých kampaní, tak v celospolečenském kontextu. Závěrečná část obsahuje na základě výsledků analýzy návrh efektivní strategie v boji proti tabakismu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13459
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13648
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet