Koncepce PR v neziskové organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Koncepce PR v neziskové organizaci |
Autor: |
Paciorek, Vlastimil
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii pro neziskovou organizaci Charita sv. Anežky Otrokovice, která se věnuje práci s lidmi nemocnými, postiženými a to bez ohledu na jejich příslušnost k rase, národnosti či náboženství. Cílem práce je navrhnout pro Charitu komunikační strategii, která by vedla k lepší informovanosti veřejnosti, k upevnění dobrého jména Charity a také k získání dalších sponzorů a dárců, bez nichž se práce v charitě všeobecně neobejde. Na základě poznatků z teoretické části, výsledků analýz a dotazníkového šetření je v projektové části sestavena optimální komunikační strategie pro neziskovou organizaci Charita sv. Anežky Otrokovice. Ta by měla organizaci pomoci dostat se více do povědomí veřejnosti, zlepšit interní i externí komunikaci, a to na základě jednotného komunikačního stylu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13430
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13786
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet