Projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s. |
Autor: |
Zástěrová, Jana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je vypracovaná na základě dostupných literárních zdrojů a jsou zde zhodnoceny pojmy týkající se marketingové komunikace v prostředí Internetu. Praktická část obsahuje základní údaje o firmě, je provedena analýza makroprostředí, mikroprostředí, SWOT analýza a analýza marketingové komunikace prostřednictvím Internetu. Obsahem závěrečné části diplomové práce je vypracovaný projekt, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Zároveň jsou zde uvedeny návrhy měření účinnosti tohoto projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13394
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14933
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet