Zlatá pravidla komunikace a obchodního jednání s klientem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Zlatá pravidla komunikace a obchodního jednání s klientem |
| Autor: |
Šťastný, Jiří
|
| Vedoucí: |
Šťastná, Jarmila
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku komunikace s klienty (obchodními partnery) a přístupu k nim. V teoretické části jsou popsána všeobecná pravidla, zásady a metody správné komunikace při obchodním jednání. Praktická část diplomové práce předkládá průběh a výsledky výzkumného šetření zaměřeného na zjištění použitelnosti různých druhů metod na rozdílných typech klientů. Přínos diplomové práce je možno spatřit v její použitelnosti ke školení nových obchodních zástupců u nadnárodní společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13372
|
|
Datum:
|
2010-05-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav automatizace a řídicí techniky |
|
Studijní obor:
|
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
15220
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet