Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o. |
| Autor: |
Miškaříková, Simona
|
| Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Na základě provedené analýzy jsou uvedena doporučení na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13361
|
|
Datum:
|
2010-05-12 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Logistika a management |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15475
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet