Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o.
Autor: Miškaříková, Simona
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Na základě provedené analýzy jsou uvedena doporučení na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13361
Datum: 2010-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15475


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
miškaříková_2010_bp.pdfZablokované 2.054Mb PDF
miškaříková_2010_vp.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
miškaříková_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet