Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení |
Autor: |
Vávra, Aleš
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Blog je fenomén, který ovládl internet. Nabízí velmi jednoduché publikování názorů a myšlenek, stejně jednoduše jako je psaní emailu. Jeho formy jsou tak různorodé jako je internet sám, od jednoduchých textových blogů až po složité audiovizuální. Za poměrně krátkou historii si blog vybudoval na miliony příznivců a aktivních uživatelů. Public relations využívá blog jako jeden ze svých kanálů a to díky tomu, že svojí formou působí méně formálně než oficiální web. Dává tak jeho autorovi daleko lidštější tvář a přidává na důvěryhodnosti. Blog je také ideálním nástrojem pro self-promotion, za nulové náklady je možné propagovat vlastní osobu. Otevřený prostor internetu poskytuje dobrý prostor pro budování dobré osobní image. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13358
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13644
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet