Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení
Autor: Vávra, Aleš
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Blog je fenomén, který ovládl internet. Nabízí velmi jednoduché publikování názorů a myšlenek, stejně jednoduše jako je psaní emailu. Jeho formy jsou tak různorodé jako je internet sám, od jednoduchých textových blogů až po složité audiovizuální. Za poměrně krátkou historii si blog vybudoval na miliony příznivců a aktivních uživatelů. Public relations využívá blog jako jeden ze svých kanálů a to díky tomu, že svojí formou působí méně formálně než oficiální web. Dává tak jeho autorovi daleko lidštější tvář a přidává na důvěryhodnosti. Blog je také ideálním nástrojem pro self-promotion, za nulové náklady je možné propagovat vlastní osobu. Otevřený prostor internetu poskytuje dobrý prostor pro budování dobré osobní image.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13358
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13644


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vávra_2010_bp.pdf 1.700Mb PDF Zobrazit/otevřít
vávra_2010_vp.pdf 47.49Kb PDF Zobrazit/otevřít
vávra_2010_op.pdf 60.94Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet