Nastupující stříbrná generace a její nákupní chování na Ostravsku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nastupující stříbrná generace a její nákupní chování na Ostravsku |
Autor: |
Čechová, Eliška
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práce se snaží přiblížit mentalitu osob spadajících do skupiny stříbrné generace v rámci nákupního chování. Mapuje postoje k marketingovým komunikacím, potažmo reklamě samotné. Provedená analýza se soustředí na nalezení klíčových faktorů k poznání nákupního procesu stříbrné generace a zároveň poukazuje na hlavní body v rámci sestavení efektivní marketingové komunikace. Díky uskutečněnému dotazníkovému šetření byly zjištěny podmínky pro realizaci projektu Kaleidoskop a jeho komunikační kampani. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13337
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13710
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet