Návrh marketingových strategií týdeníku Boskovicko

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingových strategií týdeníku Boskovicko

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingových strategií týdeníku Boskovicko
Autor: Melkusová, Alžběta
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem diplomové práce je návrh marketingových strategií pro regionální týdeník Boskovicko. V Teoretické části jsou představeny poznatky vztahující se k možnostem marketingu, marketingovým analýzám a marketingovému plánování. Analytická část je věnována situační analýze firmy Boskovicko prostřednictvím SWOT analýzy a analýzy konkurence s využitím Porterova pětifaktorového modelu; prostřednictvím dotazníkových šetření zkoumá kupní chování spotřebitelů (čtenářů a inzerentů). Výsledky analýz slouží v Projektové části k návrhu marketingových strategií. Pozornost je soustředěna na cílové tržní segmenty, na využití silných stránek a příležitostí k posílení slabých stránek a vyhnutí se rizikům i na vymezení se vůči konkurenci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13260
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13784


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
melkusová_2010_dp.pdf 6.410Mb PDF Zobrazit/otevřít
melkusová_2010_vp.pdf 54.59Kb PDF Zobrazit/otevřít
melkusová_2010_op.pdf 56.14Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet