Situační analýza firmy Novesta sport, spol. s r.o. jako součást marketingového plánu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Situační analýza firmy Novesta sport, spol. s r.o. jako součást marketingového plánu |
Autor: |
Lochmanová, Lucie
|
Vedoucí: |
Cibulka, Bronislav
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současné situace firmy pomocí marketingového plánu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o tvorbě marketingového plánu a jeho částí na základě odborné literatury a znalostí získaných během studia. Praktická část je zaměřena především na zhodnocení současné situace zvolené firmy a jejího postavení na trhu. Ke zhodnocení situace byla použita řada nástrojů jako SWOT analýza, analýza konkurence a analýza okolí. V závěru práce je navrhnuto doporučení pro sestavení marketingového plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13254
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13547
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet