Marketingový plán firmy JC STAV s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán firmy JC STAV s.r.o. |
Autor: |
Coufal, Jiří
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro firmu JC STAV s.r.o. V teoretické části se zabývám významem jednotlivých částí podnikového strategického a marketingového plánování. Uvádím zde teoretická východiska pro zpraco-vání marketingového plánu se zaměřením na jednotlivé analýzy. V praktické části přibližu-ji firmu JC STAV s.r.o., její postavení na trhu, cílové skupiny a využívané nástroje marke-tingu a marketingových komunikací. Definuji její strategický řídící proces a zpracovávám analýzy pro marketingové strategické plánování. V projektové části vytvářím marketingo-vý plán, ve kterém shrnuji poznatky z provedených analýz, definuji marketingové cíle a strategie včetně jejich priorit a způsobu realizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1320
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2702
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet