Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti |
Autor: |
Trávníček, Michal
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je zhodnotit současnou situaci v oblasti internetové propagace s ohledem na vynaložené náklady a použitelnost v konkurenčním prostředí. Teoretická část obsahuje obecné vymezení studovaného problému, shrnuje všechny doposud známé a použitelné způsoby internetového marketingu a tvoří tak východisko pro aplikaci těchto prostředků v podmínkách konkrétní firmy. Praktická část analyzuje současný stav internetové propagace sledovaného komerčního subjektu, vymezuje cílovou skupinu a konfrontuje použité propagační aktivity na ni zaměřené. Formuluje silné a slabé stránky současného stavu e-Marketingu zvolené organizace, v porovnání s propagačními aktivitami její konkurence. Projektová část, na základě výsledků předchozí analýzy, předkládá návrh nové propagační strategie internetového portálu zvolené společnosti a hodnotí předpokládanou efektivitu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13177
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Nepřístupná práce |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
17084
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet