Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín |
Autor: |
Ploch, Ondřej
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce analyzuje současný stav marketingových komunikací Podnikatelského inkubátoru provozovaného Technologickým inovačním centrem ve Zlíně. Teoretická část se zabývá problematiku inovačního podnikání v České republice a poskytuje nezbytné teoretické poznatky o daném tématu. Pro srovnání jsou uvedeny komunikační kanály a nástroje tří vybraných podnikatelských inkubátorů z jiných regionů. Součástí praktické části je vlastní kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě teoretic-kých poznatků a výsledků výzkumů jsou předloženy návrhy na zlepšení marketingové ko-munikace Podnikatelského inkubátoru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13164
|
Datum:
|
2010-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13633
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet