Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu |
Author: |
Houšťová, Hana
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt implementace Google Analytics - bezplatné služby od společnosti Google sloužící jako nástroj pro analýzu internetových stránek. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zaměřené především na oblast Internetu, elektronického podnikání a marketingu. Tyto informace pak slouží jako podklad při zpracování části praktické. Následující praktická část zahrnuje kromě základních informací o zkoumaném e-shopu a jeho fungování také přehled současného stavu propagace a reklamy. Samotná projektová část se již soustředí na zavedení služby Google Analytics, její jednotlivé přehledy a možnosti další práce s takto získanými údaji. Projekt je v závěrečné části podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13156
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
14753
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account