Marketingový plán firmy Samohýl MB, a.s. Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán firmy Samohýl MB, a.s. Zlín |
Autor: |
Nevařilová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový plán, který je nezbytnou součástí pro efektivní řízení každé společnosti. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování a tvorby marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V analytické části je zpracována situační analýza, která je zaměřena na zjištění aktuální situace v podniku. Na základě provedené analýzy jsou stanoveny nejdůležitější marketingové cíle, marketingové strategie a navržen marketingový plán k jejich dosažení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13142
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13493
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet