Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves |
Autor: |
Vaněčková, Veronika
|
Vedoucí: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstrakt:
|
Předkládaná práce se zabývá způsoby zkvalitnění marketingové komunikace a nabídky samopláteckých léčebných programů, které jsou důležitou, ale zatím ne příliš obsáhlou součástí pobytů v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves. Doposud převažuje v lázních komplexní lázeňská péče. Sirnaté lázně jsou tedy závislé především na zdravotních pojišťovnách a platbách od nich. Clem je pokud možno vytvořit a nabídnout takové pobytové balíčky, které by oslovily ve větší míře hosty samoplátce a snížily tak závislost na klientele, jejichž lázeňská péče je hrazena zdravotními pojišťovnami. Pomocí marketingové analýzy a dotazníkového šetření jsme zjišťovali nedostatky a rezervy ve stávající nabídce poskytovaných služeb a zabývali se následnými opatřeními a návrhy inovace, vyplývajícími ze současných trendů a výsledků provedené marketingové analýzy a dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13111
|
Datum:
|
2010-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15548
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet