Analýza konkurence značky ECG

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurence značky ECG

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurence značky ECG
Autor: Vaculíková, Veronika
Vedoucí: Skácel, Václav
Abstrakt: Konkurence se objevuje v každém odvětví průmyslu. Tato bakalářská práce se zabývá sledováním konkurence v odvětví elektroniky. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky získané z odborné literatury. Zabývá se pojmy, jako je marketingové prostředí, konkurence, marketingový mix, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. V analytické části jsou uvedeny základní informace o značce ECG a její podrobná analýza, dále je práce zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí. Součástí analytické části je doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13035
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13501


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaculíková_2010_bp.pdfZablokované 1.638Mb PDF
vaculíková_2010_vp.pdf 279.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
vaculíková_2010_op.pdf 247.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet