Analýza konkurence značky ECG
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurence značky ECG |
Autor: |
Vaculíková, Veronika
|
Vedoucí: |
Skácel, Václav
|
Abstrakt:
|
Konkurence se objevuje v každém odvětví průmyslu. Tato bakalářská práce se zabývá sledováním konkurence v odvětví elektroniky. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky získané z odborné literatury. Zabývá se pojmy, jako je marketingové prostředí, konkurence, marketingový mix, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. V analytické části jsou uvedeny základní informace o značce ECG a její podrobná analýza, dále je práce zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí. Součástí analytické části je doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13035
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13501
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet