Projekt marketingového plánu rodinné firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu rodinné firmy |
Autor: |
Minichová, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Pospíšil, Jan
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán rodinné firmy pro rok 2010. Diplomová práce je rozdělená na část teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plá-nu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navrţen způ-sob jejich dosaţení, posouzení nákladů, moţná rizika spojená s realizací a moţné přínosy pro rodinnou firmu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12990
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15345
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet