Projekt marketingového plánu rodinné firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu rodinné firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu rodinné firmy
Autor: Minichová, Zdeňka
Vedoucí: Pospíšil, Jan
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán rodinné firmy pro rok 2010. Diplomová práce je rozdělená na část teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plá-nu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navrţen způ-sob jejich dosaţení, posouzení nákladů, moţná rizika spojená s realizací a moţné přínosy pro rodinnou firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12990
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15345


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
minichová_2010_dp.pdfZablokované 3.898Mb PDF
minichová_2010_vp.doc 68.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
minichová_2010_op.doc 67.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet