Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice |
Autor: |
Součková, Jitka
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zpracovává téma etické samoregulace v prostředí české reklamy na alkoholické nápoje. Konkrétně se zaměřuje na prvotní samoregulační nástroj ? etický kodex. Zabývá se hledáním řádu a struktury etiky v této oblasti. Ve vertikální linii srovnává a objektivně posuzuje obsah vybraných etických kodexů. Cílem práce je prostřednictvím srovnávací analýzy odhalit vzájemné vazby a odlišnosti mezi kodexy z jednotlivých úrovní etiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12986
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13690
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet