Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice
Autor: Součková, Jitka
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Bakalářská práce zpracovává téma etické samoregulace v prostředí české reklamy na alkoholické nápoje. Konkrétně se zaměřuje na prvotní samoregulační nástroj ? etický kodex. Zabývá se hledáním řádu a struktury etiky v této oblasti. Ve vertikální linii srovnává a objektivně posuzuje obsah vybraných etických kodexů. Cílem práce je prostřednictvím srovnávací analýzy odhalit vzájemné vazby a odlišnosti mezi kodexy z jednotlivých úrovní etiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12986
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13690


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
součková_2010_bp.pdfZablokované 11.77Mb PDF
součková_2010_vp.pdf 54.23Kb PDF Zobrazit/otevřít
součková_2010_op.pdf 62.70Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet