Letní kurzy UTB jako nástroj komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Letní kurzy UTB jako nástroj komunikace |
Autor: |
Rudecký, Michal
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce řeší problematiku letních kurzů UTB jako nástroje komunikace. Teoretická část uvádí popis VŠ, jejich typy a financování. Následuje popis zacílení univer-zity, segmentace a umístění produktu. Především se zaměřuje na využití budovy UTB v prázdninovém období. Dále popisuje použité metody v dotazování. Jeho výhody, nevý-hody, primární a sekundární zdroje. Analytická část popisuje Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, zhodnocení současné situace na UTB ve spojitosti s letními kurzy, analýzu letních kurzů na vybraných veřejných vysokých školách v České republice, vyhodnocení dotazníkového šetření a doporučení o zvýšení počtu vyučovaných hodin během letního období. Doporučení byla podrobena rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12962
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13495
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet