Letní kurzy UTB jako nástroj komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Letní kurzy UTB jako nástroj komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Letní kurzy UTB jako nástroj komunikace
Autor: Rudecký, Michal
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce řeší problematiku letních kurzů UTB jako nástroje komunikace. Teoretická část uvádí popis VŠ, jejich typy a financování. Následuje popis zacílení univer-zity, segmentace a umístění produktu. Především se zaměřuje na využití budovy UTB v prázdninovém období. Dále popisuje použité metody v dotazování. Jeho výhody, nevý-hody, primární a sekundární zdroje. Analytická část popisuje Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, zhodnocení současné situace na UTB ve spojitosti s letními kurzy, analýzu letních kurzů na vybraných veřejných vysokých školách v České republice, vyhodnocení dotazníkového šetření a doporučení o zvýšení počtu vyučovaných hodin během letního období. Doporučení byla podrobena rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12962
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13495


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rudecký_2010_bp.pdfZablokované 900.1Kb PDF
rudecký_2010_vp.pdf 372.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
rudecký_2010_op.pdf 294.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet