Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy |
Autor: |
Rusínová, Michaela
|
Vedoucí: |
Piska, Josef
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s reklamou, konkrétně genderovými stereotypy v reklamě, co to genderové stereotypy v reklamě jsou, jak se projevují a jaký mají pro marketing význam. V první části se zaměřuji na teorii ohledně reklamy, gendru jako takového, ve společnosti a poté propojení gendru s reklamou a vývoj v průběhu 20.století. Druhá část popisuje ovlivnění gendru v reklamě společností, politikou a historií v ČR a USA, srovnání genderových stereotypů v reklamě v těchto zemích. Součástí bakalářské práce jsou také případové studie reklam určitých společností, kde se genderové stereotypy vyskytují nejčastěji. Tato bakalářská práce slouží k vysvětlení podstaty genderových stereotypů v reklamě a porovnání úrovně reklamy v ČR a USA se zaměřením na genderové stereotypy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12833
|
Datum:
|
2010-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
13947
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet