Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s.
Autor: Čapková, Dagmar
Vedoucí: Úlehla, Ivan
Abstrakt: Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Synot auto, a.s., která je importérem značky BMW a MINI. Společnost Synot auto, a.s. se zabývá prodejem nových vozů BMW a kompletním servisem této značky. Analýzou marketingového mixu s podrobným zaměřením na marketingovou komunikaci budou představeny výrobky a služby, jež společnost nabízí, dále jejich ceny, distribuce a především způsob jejich propagace. Na základě této analýzy budou navrženy možná doporučení k zefektivnění marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12829
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13518


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čapková_2010_bp.pdf 2.104Mb PDF Zobrazit/otevřít
čapková_2010_vp.doc 53.53Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čapková_2010_op.pdf 288.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet