Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s. |
Autor: |
Čapková, Dagmar
|
Vedoucí: |
Úlehla, Ivan
|
Abstrakt:
|
Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Synot auto, a.s., která je importérem značky BMW a MINI. Společnost Synot auto, a.s. se zabývá prodejem nových vozů BMW a kompletním servisem této značky. Analýzou marketingového mixu s podrobným zaměřením na marketingovou komunikaci budou představeny výrobky a služby, jež společnost nabízí, dále jejich ceny, distribuce a především způsob jejich propagace. Na základě této analýzy budou navrženy možná doporučení k zefektivnění marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12829
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13518
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet