Analýza marketingového mixu firmy Vetropack Nemšová s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu firmy Vetropack Nemšová s.r.o. |
Autor: |
Bednáriková, Ivona
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Predmetom bakalárskej práce je podrobná analýza marketingového mixu sklárne Vetropack Nemšová s.r.o. Bakalárska práca sa skladá z dvoch častí. V prvej časti sú vysvetlené teoretické poznatky týkajúce sa marketingového mixu. V druhej, praktickej, časti je charakterizovaná vyššie zmienená spoločnosť, analýza súčasného marketingového mixu a doporučené opatrenia pre zlepšenie využitia marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12825
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
16973
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet