Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o. |
Autor: |
Blanařová, Sabina
|
Vedoucí: |
Švarcová, Jena
|
Abstrakt:
|
Předložená diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace, konkrétně současný stav analyzované společnosti X - Y, s.r.o. Součástí práce jsou také návrhy na možné změny týkající se komunikačního mixu, jejichž realizace povede ke zvýšení efektivnosti komunikace, lepšímu uspokojování potřeb a přání zákazníků či zvýšení povědomí o spo-lečnosti. V teoretické části práce jsou formou literární rešerše vysvětleny pojmy a souvis-losti týkající se marketingové komunikace, trendy a jejich využití v praxi. Na základě výsledků provedených analýz a hodnocení současného stavu marketingové komunikace jsem vypracovala projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu. Jednotlivé návrhy obsa-hují také informace o nákladech, cílových skupinách, časové posloupnosti, možných rizicích zvolených nástrojů či způsobech vyhodnocení účinnosti vybraných komunikačních aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12781
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
14741
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet