Komunikační plán firmy PP AUTOCENTRUM

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán firmy PP AUTOCENTRUM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán firmy PP AUTOCENTRUM
Autor: Pilař, Pavel
Vedoucí: Kadlec, Jan
Abstrakt: Ve své práci se budu zabývat analýzou komunikačního mixu firmy PP AUTOCENTRUM, která se zabývá prodejem nových vozů a následným servisem ve městě Hranice. Mimo jiné poskytuje tato firma další služby, mezi které patří například vlastní autolakovna a klempírna, osobní i nákladní pneuservis, půjčovna vozidel, myčka vozidel a v neposlední řadě také nonstop asistenční služby zákazníkům. Ve svém plánu bych se ovšem rád soustředil na prodej nových vozů a následný servis. K dané problematice zpracuji patřičné analýzy a také analýzu konkurence v daném regionu. Na základě těchto následně zpracuji návrh na nové pojetí marketingové komunikace ve firmě včetně nástinu budoucího očekávaného vývoje. Konkrétní komunikační plán bude stanoven na rok včetně časového harmonogramu, rozpočtu a návrhu na měření efektivity jednotlivých komunikačních prostředků. Praktická část bude rozdělena do dvou oblastí. V první řadě se bude jednat o prodej nových vozů, v další části bude řešena problematika servisních prací a ostatních služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12765
Datum: 2010-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15804


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pilař_2010_bp.pdf 3.380Mb PDF Zobrazit/otevřít
pilař_2010_vp.doc 3.623Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pilař_2010_op.pdf 301.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet