Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy XY |
Autor: |
Prnová, Veronika
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Cieľom bakalárskej práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov so službami firmy XY. Zisťovanie spokojnosti prebehlo prostredníctvom dotazníkového šetrenia. V teoretickej časti som spracovávala poznatky ohľadne spokojnosti zákazníkov. Ako zdroj mi slúžila literatúra zaoberajúca sa pojmami zákazník, spokojnosť zákazníkov so službami a marketingovým výskumom. Praktická časť bola zameraná na dotazníkové šetrenie a interpretáciu získaných výsledkov. Na lepšie znázornenie výsledkov som využila grafy a tabuľky. Záver bakalárskej práce sa týkal návrhu doporučení, ktoré by mali viesť k vyššej spokojnosti zákazníkov so službami firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12730
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17025
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet