Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu |
| Autor: |
Kozel, Marek
|
| Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
|
Abstrakt:
|
Tato práce se věnuje novým formám marketingové komunikace. Zabývá se novými trendy v mediální komunikaci a popisuje nové nástroje, které jsou využívány ke komerční komunikaci. Zkoumá využití netradičních reklamních formátů a jejich kombinaci s klasickými nástroji marketingové komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12718
|
|
Datum:
|
2010-05-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13622
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet