Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
Autor: Kozel, Marek
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Tato práce se věnuje novým formám marketingové komunikace. Zabývá se novými trendy v mediální komunikaci a popisuje nové nástroje, které jsou využívány ke komerční komunikaci. Zkoumá využití netradičních reklamních formátů a jejich kombinaci s klasickými nástroji marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12718
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13622


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kozel_2010_bp.pdf 4.118Mb PDF Zobrazit/otevřít
kozel_2010_vp.pdf 50.95Kb PDF Zobrazit/otevřít
kozel_2010_op.pdf 67.98Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet