Marketingové strategie wellness služeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové strategie wellness služeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové strategie wellness služeb
Autor: Semelová, Aneta
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Téma diplomové práce odráží situaci na českém wellness trhu a tento stav je aplikován na wellness hotel Rezidence Ambra v Luhačovicích. Trh wellness služeb v současné době trpí nevyváženou obsazenosti, neboť klientela využívá především krátkodobé víkendové poby-ty. Tedy panuje zde trend zkracování doby dovolených a lidé preferují rozmanitější strávení svých volnočasových aktivit. Trh wellness služeb navíc postrádá jednotící klasifikační měřítko, které by hodnotilo wellness zařízení. Absence takové asociace na českém wellness trhu způsobuje nejednotnost kvality v wellness zařízení. Součástí diplomové práce je předsvatení analyzovaného wellness hotelu Rezidence Ambra v Luhačovicích a navžení takových marketingových strategií, které by dopomohly oslovit a přilákat větší množství klientů na více pobytových dní při rovnoměrné obsazenosti tohoto wellness hotelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12709
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13751


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
semelová_2010_dp.pdf 1.476Mb PDF Zobrazit/otevřít
semelová_2010_vp.pdf 55.85Kb PDF Zobrazit/otevřít
semelová_2010_op.pdf 66.36Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet