Analýza marketingovej stratégie firmy MALIŠKA s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingovej stratégie firmy MALIŠKA s.r.o. |
Autor: |
Čulagová, Alexandra
|
Vedoucí: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca je zameraná na vypracovanie marketingovej stratégie vybraného podniku, pričom dôraz je kladený na zostavenie stratégie výrobku, ktorý plánuje spoločnosť uviesť na trh. Uvedená skutočnosť je považovaná za hlavný cieľ práce, pričom snaha je upriamená aj na skvalitnenie celkového imidžu firmy. K dosiahnutiu vytýčených cieľov slúži vypracovanie SWOT analýzy a uskutočnenie dotazníkového prieskumu medzi zákazníkmi spoločnosti a zamestnancami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12686
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15303
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet