Sociální komunikace jako základ obchodních dovedností
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální komunikace jako základ obchodních dovedností |
Autor: |
Krňávková, Jana
|
Vedoucí: |
Sýkora, František
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá rozvojem komunikačních a obchodních dovedností v mezilidské komunikaci v obchodním prostředí. Cílem mé bakalářské práce bylo vymezit základní pravidla efektivní obchodní komunikace a prokázat, že komunikace je nezbytnou součástí života každého z nás, ale také důležitou součástí obchodních dovedností. V úvodu bakalářské práce jsem se věnovala obecným poznatkům o komunikaci, jako je sociální komunikace, verbální a neverbální komunikace. Významnou pozornost jsem zaměřila na význam komunikace a obchodní dovednosti. Závěr práce jsem soustředila na obchodní komunikaci v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12637
|
Datum:
|
2010-04-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
17259
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet