Analýza zákaznických vztahů společnosti Sportcentrum Zapletal

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zákaznických vztahů společnosti Sportcentrum Zapletal

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zákaznických vztahů společnosti Sportcentrum Zapletal
Autor: Sedláková, Zdeňka
Vedoucí: Dohnalová, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá strukturou a spokojeností zákazníků společnosti Sportcentrum Zapletal. Analyzuje míru spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Zákaznická spokojenost je zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, při kterém jsou oslovováni převážně stálí zákazníci. Na základě zjištěných údajů jsou vypracovány návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení služeb poskytovaných společností Sportcentrum Zapletal.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12619
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17000


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sedláková_2010_bp.pdf 1.989Mb PDF Zobrazit/otevřít
sedláková_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sedláková_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet