Analýza zákaznických vztahů společnosti Sportcentrum Zapletal
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza zákaznických vztahů společnosti Sportcentrum Zapletal |
Autor: |
Sedláková, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Dohnalová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá strukturou a spokojeností zákazníků společnosti Sportcentrum Zapletal. Analyzuje míru spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Zákaznická spokojenost je zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, při kterém jsou oslovováni převážně stálí zákazníci. Na základě zjištěných údajů jsou vypracovány návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení služeb poskytovaných společností Sportcentrum Zapletal. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12619
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17000
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet