Analýza konkurenčního prostředí firmy Izolplast Zlín spol. s r. o. ve Zlínském kraji
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí firmy Izolplast Zlín spol. s r. o. ve Zlínském kraji |
Autor: |
Verner, Tomáš
|
Vedoucí: |
Rudolf, Ivo
|
Abstrakt:
|
Sledování a znalost konkurentů patří k faktorům, které mohou zajistit úspěch dané organizace. Tato bakalářská práce se snaží objasnit působení konkurence na firmu Izolplast Zlín spol. s r. o. v odvětví izolací plochých střech ve Zlínském kraji. V teoretické části jsou uvedené různé pohledy a teorie na konkurenci, umožňující zpracování vlastního tématu této bakalářské práce. Teoreticky objasňuje Porterův model pěti konkurenčních sil, různé druhy marketingových strategií vhodných pro firmu. Do této části spadá i objasnění SWOT analýzy. Analytická část představuje firmu Izolplast Zlín spol. s r. o. a její konkurenční postavení. Identifikuje její přímé konkurenty v daném kraji a analyzuje jejich postavení skrze marketingové strategie tržního lídra, vyzyvatele, následovatele a troškaře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12613
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13526
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet