Marketingový plán podniku poskytujícího veřejné služby
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán podniku poskytujícího veřejné služby |
Autor: |
Dolanská, Marcela
|
Vedoucí: |
Beran, Vladimír
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza a zhodnocení současného stavu marketingového plánu pro státní podnik ZH Tlumačov. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. Praktická část je věnována charakteristice firmy a zpracování analýz, které mají zobrazit skutečnosti ovlivňující významným způsobem chod podniku. V závěru je navržen marketingový plán a zhodnoceny jeho přínosy pro podnik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12507
|
Datum:
|
2010-04-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15799
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet