Marketingový plán firmy XYZ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán firmy XYZ |
Autor: |
Řiháčková, Tereza
|
Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
Abstrakt:
|
Obsahem práce je popis problematiky vytvoření marketingového plánu, včetně časového harmonogramu a finančního rozpočtu, a jeho efektivní využití v praxi, konkrétně pro malou firmu působící v oblasti automobilových služeb. Zabývá se využitím teoretických znalostí pro praxi malých podnikatelů, potřebou segmentace zákazníků a rozpoznání jejich potřeb, analýzou konkurence a definováním konkurenčních výhod. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12505
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13446
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet