Morální rozvoj u žáků II. stupně základních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Morální rozvoj u žáků II. stupně základních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Morální rozvoj u žáků II. stupně základních škol
Autor: Juříčková, Renata
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku morálního rozvoje žáků: konkrétně na morální usuzování a míru empatie.Teoretická část je rozdělena na tři hlavní části. První část je zaměřena na vývojovou psychologii školního dítěte, zejména na kognitivní a emocionální vývoj. Část druhá se vě-nuje tématu morálního usuzování, jeho definici, dále pak pojednává různé teorie morálního usuzování podle různých autorů, jako je Piaget, Kohlberg a další. Poslední část je zaměřena na empatii, její definici, jak je prožívána, jaké jsou klíčové oblasti empatie, jak se empatie měří. Hlavím cílem praktické části je zjistit zda jsou patrné rozdíly v míře empatie u žáků II. stupně ZŠ podle úrovní morálního usuzování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12454
Datum: 2010-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14117


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
juříčková_2010_dp.pdf 1.168Mb PDF Zobrazit/otevřít
juříčková_2010_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
juříčková_2010_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet