Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a.s. se zaměřením na propagaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a.s. se zaměřením na propagaci |
Autor: |
Marková, Monika
|
Vedoucí: |
Šišák, Vlastimil
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu nového výrobku se zaměřením na propagaci. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je charakterizována firma Main Invest a.s., analyzován marketingový mix nového výrobku, součástí je také stručná analýza konkurenčních firem, mezi které hodlá firma vstoupit a nabízet svůj produkt zákazníkům a návrhy na efektivní propagaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12411
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
13490
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet