Rozvoj osobnosti žáka prostřednictvím psychosociálních her
Show full item record
No preview available
Title:
|
Rozvoj osobnosti žáka prostřednictvím psychosociálních her |
Author: |
Štefková, Romana
|
Advisor: |
Andrysová, Pavla
|
Abstract:
|
Prostřednictvím bakalářské práce se zaměřuji na psychosociální hry a jejich vliv na osobnost žáka. Zdůrazňuji, že je důležité v rámci vyučování působit i na afektivní stránku a ne pouze na stránku kognitivní. Protože škola je hned po rodinném prostředí nejdůležitějším "vychovatelem", měla by rozsáhlé vývojové změny korigovat a pozitivně ovlivňovat. Zá-roveň by měla své žáky připravit na život. Psychosociální hry uvádím jako prostředek, kterým lze rozvíjet osobnost žáka, zejména praktické dovednosti důležité pro život. Je zde uvedena metodika řazení psychosociálních her do vyučování, její zásady i konkrétní témata a příklady. V rámci praktické části zkoumám a interpretuji přínos psychosociálních her z pohledu učitelů i žáků základních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12399
|
Date:
|
2010-05-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
14360
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account