Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu
Autor: Staněk, Petr
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Obsahem této práce je projekt efektivního internetového marketingu, pro konkrétní tržní subjekt, se zaměřením na SEM a PPC reklamu. V první části jsou na základě dostupné literatury zhodnoceny pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace na internetu a v e-prostředí všeobecně. Poté následuje charakteristika společnosti Impromat Klima spol. s r. o. Je provedena analýza její konkurence, SWOT analýza a STEP analýza. Vyústěním celé práce je návrh marketingového plánu na internetu pro daný subjekt, včetně zhodnocení nákladů a rizik s projektem spojených.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12397
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15366


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
staněk_2010_dp.pdf 3.830Mb PDF Zobrazit/otevřít
staněk_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
staněk_2010_op.doc 68Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet