Marketingový plán Základní umělecké školy Ivana Ballu v Dolnom Kubíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán Základní umělecké školy Ivana Ballu v Dolnom Kubíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán Základní umělecké školy Ivana Ballu v Dolnom Kubíně
Autor: Babinská, Lenka
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Predmetom mojej diplomovej práce sa stala problematika neziskových organizácií, konkrétne sa zameriavam na umeleckú školu a jej marketingovú stránku. Cieľom je zozbieranie poznatkov o neziskových organizáciách a ich marketingu. Ďalej v náväznosti na to, zistenie súčasného stavu umeleckých škôl, podmienok ich fungovania na Slovensku, najmä so zameraním na Základnú umeleckú školu Ivana Ballu v Dolnom Kubíne. Pokračujem analyzovaním súčasného stavu tejto umeleckej školy, a na základe týchto analýz som vypracovala projekt na zlepšenie súčasného stavu a problémov umeleckej školy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12387
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 15179


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
babinská_2010_dp.pdf 863.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
babinská_2010_vp.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
babinská_2010_op.pdf 39.33Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet