Marketingový plán Základní umělecké školy Ivana Ballu v Dolnom Kubíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán Základní umělecké školy Ivana Ballu v Dolnom Kubíně |
Autor: |
Babinská, Lenka
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Predmetom mojej diplomovej práce sa stala problematika neziskových organizácií, konkrétne sa zameriavam na umeleckú školu a jej marketingovú stránku. Cieľom je zozbieranie poznatkov o neziskových organizáciách a ich marketingu. Ďalej v náväznosti na to, zistenie súčasného stavu umeleckých škôl, podmienok ich fungovania na Slovensku, najmä so zameraním na Základnú umeleckú školu Ivana Ballu v Dolnom Kubíne. Pokračujem analyzovaním súčasného stavu tejto umeleckej školy, a na základe týchto analýz som vypracovala projekt na zlepšenie súčasného stavu a problémov umeleckej školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12387
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
15179
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet