Využití nástrojů marketingu k řízení kvality služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití nástrojů marketingu k řízení kvality služeb |
Autor: |
Valentová, Jana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Kadeřnictví je místo, kde se nabízí služby. Služby, které jsou buď kvalitní, místo kam zákazníci chodí pravidelně a rádi, nebo méně kvalitní a pak si vyhledávají takové místo, které jim jejich představy dokáže splnit. Předmětem mého zkoumání je Kadeřnictví Marcela, které by rádo změnilo místo svého působiště, dále pak své služby přizpůsobilo představám svých zákazníků a připravilo jim právě takové místo, které bude zákazníky vyhledáváno. Vzhledem k tomu, že ve městě, ve kterém se zmíněné kadeřnictví nachází, je 37 kadeřnických provozoven, je příprava nového inovovaného salonu velmi důležitá pro znovuzavedení a udržení se na trhu nabídky a poptávky po kadeřnických službách a s tím spojené. Diplomová práce pomocí dotazníkového šetření zjistí potřeby a představy zákazníků, kteří navštěvují kadeřnictví. Jejich potřeby budou vyhodnoceny a zapracovány do projektu tak, aby byla vytvořena nabídka služeb v kadeřnictví dle zásad správného působení na zákazníka s cílem dosáhnout spokojenosti a opakované návštěvnosti. V projektu bude navržena cesta, jakou by se pracovníci služeb v kadeřnictví měli dát a tím uspokojit představy a potřeby svých zákazníků. SWOT analýza porovná výsledky dotazníkového šetření. Tabulka četnosti ukáže nejlepší cestu nabídky a rozšíření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12355
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
17088
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet