Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu |
Autor: |
Bača, Lubomír
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je napsána na společnost ABC s.r.o., která je předním potravinářským výrobcem v oblasti střední Evropy. V případě ABC s.r.o. je cílem této práce prověření zda je možné uvažovat o obměně produktového mixu za využití nových forem obalů, prezentace těchto nových možností a návrh doporučení pro úpravu produktového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12290
|
Datum:
|
2010-04-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13765
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet