Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary |
| Autor: |
Ondrušková, Linda
|
| Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
|
Abstrakt:
|
Práce se věnuje popisu a hodnocení marketingových komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů z prostředí filmu a marketingových komunikací. Praktická část je pak cele věnována podrobné analýze současného stavu komunikace a propagace festivalu. Cílem práce je ověřit, zda je propagace festivalu dostatečná, zda zde lze sledovat progresivní vývoj a zvláště zdali je postavení českého festivalu v mezinárodní konkurenci ostatních filmových festivalů dostatečně silné. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12258
|
|
Datum:
|
2010-05-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13630
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet