Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče |
Autor: |
Zelinská, Johana
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. Nejprve se věnuji teoretickým poznatkům dané problematiky - divadlu a následně jeho mar-ketingovému a komunikačnímu mixu. Dále popisuji základní charakteristiku vybra-ného divadla (Divadlo Petra Bezruče). Na základě získaných informací je definován marketingový a komunikační mix organizace. V souladu s výsledky provedeného výzkumu (dotazníkové šetření) formuluji vlastní návrhy na možné změny způsobu propagace Divadla Petra Bezruče. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12231
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13649
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet