Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne. |
Autor: |
Bílek, Pavel
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se věnuje tématu využití známé osobnosti v komunikaci značky. Zabývá se reklamou jako specifickým nástrojem komunikačního mixu a zaměřuje se na formáty využívající osobnosti v komunikaci značky. Zamýšlí se nad pozitivními a negativními dopady, které mohou vyplývat ze spojení značky se známou osobností. Součástí teoretické části je i část věnovaná hodnocení reklamní kampaně podle různých kritérií. V praktické části je popsán proces vytváření nového komunikačního konceptu pro značku Sensodyne ve společnosti GlaxoSmithKline, včetně jeho implementace do komunikačního mixu značky a následného hodnocení s využitím prodejních a trackingových dat. Součástí diplomové práce je projekt, který na základě výsledku analýz a závěrů z teoretické části obsahuje doporučení na změnu komunikace značky, resp. konceptu, který využívá známou osobnost v roli ambasadora značky. V projektové části je naznačena aplikace nového komunikačního konceptu také v oblasti podlinkové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12217
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13766
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet