Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky |
Autor: |
Zvonková, Lenka
|
Vedoucí: |
Schneider, Jaromír
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na téma komunikace ve veřejné správě, zejména se věnuje komunikačním prostředkům měst a obcí. Teoretická část práce zachycuje rešerši literárních pramenů. Jejím cílem je zpracovat teoretické poznatky k marketingovému strategickému plánování, komunikačnímu mixu a jeho nástrojům. Věnuje se také komunikaci měst a obcí. Praktická část je složena z analýzy současného stavu marketingové komunikace města Valašské Klobouky a projektu, který navrhuje rozvoj komunikačních prostředků. Jsou definovány oblasti komunikace, které vykazují nedostatky, a je zvolena nejdůležitější z nich, komunikace k místní veřejnosti, pro niž jsou navrženy nové prostředky komunikace a zapojení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12206
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15384
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet