Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín
Autor: Velísek, Richard
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Obsahem této diplomové práce je projekt, který se zaměřuje na zvýšení návštěvnosti malé-ho zlínského divadla. Ve Zlíně, až do roku 2004, fungovala pouze jedna divadelní scéna. Divadlo Malá scéna Zlín vzniklo z iniciativy bývalých absolventů dramatického kroužku Základní umělecké školy ve Zlíně s cílem nabídky alternativní scény zlínským divákům. V dnešní době je z něj profesionální divadlo s kvalitním repertoárem a neméně kvalitním uměleckým souborem. Divadelní produkce v budově Malé scény mají ve Zlíně velkou tra-dici, na kterou se toto malé divadlo snaží navázat. Bohužel až doposud nedokázalo toto divadlo dosáhnout takové návštěvnosti, která by byla provoz a image dostačující. Tato di-plomová práce se pokusí najít řešení v podobě využití nástrojů marketingového mixů ke zvýšení návštěvnosti tohoto divadla a nastavit marketingové aktivity i pro další období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12176
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15381


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
velísek_2010_dp.pdf 1.419Mb PDF Zobrazit/otevřít
velísek_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
velísek_2010_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet