Projekt zavádění online marketingu u elektronického obchodu Jouet Amour
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění online marketingu u elektronického obchodu Jouet Amour |
Autor: |
Bednář, Martin
|
Vedoucí: |
Komínková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Teoretická část diplomové práce představuje základní charakteristiky spojené s problematikou podnikání na internetu. Upozorňuje na nutnost realizovat marketingovou činnost ve vyhledávačích, přičemž pozornost je věnována zvláště reklamě na internetu a obchodním platebním modelům. Dále jsou specifikovány klíčové oblasti pro úspěšnou optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Analýza poskytuje profil elektronického obchodu Jouet Amour, v auditu poukazuje na konkurenci a rovněž hodnotí obsahovou stránku e-shopu. Rozborem prochází taktéž technické zpracování www prezentace, s důrazem na nastavení on page a off page faktorů. Závěrečná část analýzy je evaluací webového auditu, z níž vyvstávají podněty pro návrh nutných změn. Projektová část práce stanovuje cíl, k jehož naplnění detailně rozebírá jednotlivé návrhy úprav současného stavu. Neopomíjí zohlednit možná rizika spojená s uvedením změn v praxi, nastiňuje i jejich preventivní opatření. V závěru je věnován prostor nákladové analýze projektu a jsou vyslovena doporučení, pro další vývoj zvoleného elektronického obchodu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12140
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
14738
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet