Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zdokonalení současného stavu marketingové komunikace výrobku ABC ve firmě XYZ s.r.o. |
Autor: |
Pokorná, Ivana
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá tématikou marketingové komunikace. Jejím cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci výrobku ABC ve společnosti XYZ s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout alternativní komunikační kampaň výrobku ABC. Diplomová práce je rozdělena na 3 částí - teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je podkladem k řešení práce. Je tvořena literárními zdroji zabývající se tématikou marketingové komunikace. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy a analýzy makroprostředí a mikroprostředí. V projektové části je pak navržena alternativní komunikační kampaň výrobku ABC, která je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12112
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
14913
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet